En Return of the Scorcher quixen combinar a historia radical da bicicleta co seu emerxente renacimento nun contexto de crises medioambientais e sociais.
Ted White.



De cómo Scorcher deu nome ao movemento Masa Crítica:

George Bliss i eu fomos a China a investigar a escea ciclista alí e facer algunha filmación. Na película George describía o fluxo das bicis e o tráfico motorizado nas cidades chinesas como “unha cuestión de masa crítica”, na que “as bicis achéganse ás interseccións [sen semáforos] e agardan ata reunir a un número suficiente para sair e impoñerse aos coches, facéndoos deterse, e viceversa”.
Return of the Scorcher fíxose pública no momento e o lugar máis certeiros -verán de 1992 en San Francisco-, e ante o público máis oportuno. […] Aquela esceda de “masa crítica” en China realmente conectou coa xente e, nun par de meses, o que comezara como “Coágulo de Ciclistas Urbanos” (Commute Clot), pasou a chamarse “Masa Crítica”.

Extracto de: White, Ted, “Reel on Wheels” en Carlsson, Chris, Critical Mass, Bicyclingn’s Defiant Celebration, AK Press, Oakland, 2002.